A weboldalon sütiket (cookie-kat) használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak.

A "Funkcionális, elengedhetetlen" sütik az oldal működéséhez szükségesek. A "Statisztika" sütik a látogatáselemzéshez szükségesek mely segítségével mérni tudjuk oldalunk teljesítményét. A "Közösségi média, marketing" sütik engedélyezésével oldalunk közésségi média szolgáltatásait veheti igénybe, valamint böngészési szokásainak megfelelő személyre szabott hirdetéseket kaphat.
Választása eltárolásához is sütit használunk, hogy böngészőjében legközelebb is a választásának megfelelően jelenhessen meg az oldalunk.

Az alábbi süti beállításokat alkalmazhatja:

Funkcionális sütik
Ezek a sütik az oldal működéséhez szükségesek, melyekben az oldal személyreszabott beállításait tároljuk az Ön részére.

Statisztikai sütik
Látogatáselemzéssel kapcsolatos sütik, melyen keresztül visszajelzést kaphatunk látogatóinkról, a meglátogatott oldalakról, oldalunk teljesítményéről. Ezen tapasztalatok alapján fejleszthetjük weboldalunkat, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Közösségi média és marketing sütik
Közösségi hálózatokhoz tartozó sütik teszik lehetővé, hogy a felhasználók megoszthassák az általuk kedvelt tartalmakat az ismerőseikkel. A marketing sütik segítségével pedig személyre szabott hirdetéseket tudunk megjeleníteni az ön számára, böngészési szokásainak elemzésével.

Részletek a Cookie-k kezeléséről...

Ezt a felületet a láblécben található "Cookie beállítások" hivatkozásra kattintva a későbbiekben is elérheti, a beállításait így a későbbiekben megváltoztathatja.

GY.I.K.

Hol érhetők el? – Kérjük, adja meg a kapcsolatfelvételi adatlapon az adatait és felvesszük Önnel a kapcsolatot


Mi a címük? - Küldeményeiket a 7100 Szekszárd Tartsay Vilmos ltp. 28. levelezési címre küldhetik meg.


Telefonos elérhetőségük van? 

Igen.

+36/30/4789447


Mi az a „PanSZASZ”?

A nevünk a pan és a SZASZ betűszóból áll össze. Az első rész a panaszból jön, a SZASZ a személyi asszisztens szolgáltatás szavak kezdőbetűjeiből jön létre.


Ki az a személyi asszisztens?

Az, aki a megbízó helyett végzi el azokat az ügyintézéssel összefüggő feladatokat, amire megbízást kap.


Mióta létezik a cég?

2019.08.05. óta van lehetősége ügyfeleinknek megbízni bennünket közmű szolgáltatói és hivatali ügyek intézésével.


Mi a szolgáltatás célja?

Mi a PanSZASZ-nál összesen közel negyed évszázadnyi tapasztalattal rendelkezünk, mely segítségével a ránk bízott ügyeket kiemelt szakmait precizitással intézzük el. A célunk, hogy az ügyfelünk szabadidőhöz jusson addig, amíg mi az ügyeit intézzük.


Hogyan vehető igénybe a szolgáltatás?

Miután a kapcsolatot felvettük egymással, időpontot egyeztetünk. Ezután egy megbízási szerződést kötünk, és a szükséges ügyekhez meghatalmazást készítünk.

E mellett egy-két szolgáltató és hivatal különleges adatokat is kér, ezt mindig az adott ügy esetén külön még elkérjük vagy beszerezzük.


Mikor és hol vehető igénybe a szolgáltatás?

Igyekszünk az ügyfelek igényeihez igazodni: előre egyeztetett helyen és időpontban tudunk találkozni. A szolgáltatás jelen pillanatban Somogy, Tolna és Baranya megyében elérhető, valamint Szekszárd 50 km-es vonzás körzetében (pl.: Baja, stb.).


Mennyi időbe kerül egy ügyintézés?

A velünk való találkozás ügytől függően 30 és 60 perc között van.


Milyen ügyeket intézésével bízható meg a PanSZASZ?

Közművek: víz, szennyvíz, villany, gáz vagy távhő, kéményseprés és hulladékkezelő cégeknél szinte mindent – szerződés megkötésétől, szerződés felbontásig.
Hivatali ügyintézés: földhivatali ügyintézések, családi pótlék, lakcímkártya, adókártya, anyakönyvi kivonatok, gépjármű átírás, honosítás, nyugdíjigénylés, anyasági támogatás és minden olyan egyéb ügy, ami meghatalmazással intézhető.