GY.I.K.
Hol érhetők el? – Kérjük, adja meg a kapcsolatfelvételi adatlapon az adatait és felvesszük Önnel a kapcsolatot
Mi a címük? - Küldeményeiket a 7100 Szekszárd Tartsay Vilmos ltp. 28. levelezési címre küldhetik meg.
Telefonos elérhetőségük van?
Igen.
+36/20/9113828
+36/30/4789447
Mi az a „PanSZASZ”?
A nevünk a pan és a SZASZ betűszóból áll össze. Az első rész a panaszból jön, a SZASZ a személyi asszisztens szolgáltatás szavak kezdőbetűjeiből jön létre.
Ki az a személyi asszisztens?
Az, aki a megbízó helyett végzi el azokat az ügyintézéssel összefüggő feladatokat, amire megbízást kap.
Mióta létezik a cég?
2019.08.05. óta van lehetősége ügyfeleinknek megbízni bennünket közmű szolgáltatói és hivatali ügyek intézésével.
Mi a szolgáltatás célja?
Mi a PanSZASZ-nál összesen közel negyed évszázadnyi tapasztalattal rendelkezünk, mely segítségével a ránk bízott ügyeket kiemelt szakmait precizitással intézzük el. A célunk, hogy az ügyfelünk szabadidőhöz jusson addig, amíg mi az ügyeit intézzük.
Hogyan vehető igénybe a szolgáltatás?
Miután a kapcsolatot felvettük egymással, időpontot egyeztetünk. Ezután egy megbízási szerződést kötünk, és a szükséges ügyekhez meghatalmazást készítünk.
E mellett egy-két szolgáltató és hivatal különleges adatokat is kér, ezt mindig az adott ügy esetén külön még elkérjük vagy beszerezzük.
Mikor és hol vehető igénybe a szolgáltatás?
Igyekszünk az ügyfelek igényeihez igazodni: előre egyeztetett helyen és időpontban tudunk találkozni. A szolgáltatás jelen pillanatban Somogy, Tolna és Baranya megyében elérhető, valamint Szekszárd 50 km-es vonzás körzetében (pl.: Baja, stb.).
Mennyi időbe kerül egy ügyintézés?
A velünk való találkozás ügytől függően 30 és 60 perc között van.
Milyen ügyeket intézésével bízható meg a PanSZASZ?
Közművek: víz, szennyvíz, villany, gáz vagy távhő, kéményseprés és hulladékkezelő cégeknél szinte mindent – szerződés megkötésétől, szerződés felbontásig.
Hivatali ügyintézés: földhivatali ügyintézések, családi pótlék, lakcímkártya, adókártya, anyakönyvi kivonatok, gépjármű átírás, honosítás, nyugdíjigénylés, anyasági támogatás és minden olyan egyéb ügy, ami meghatalmazással intézhető.